23 marraskuuta, 2011

en luota nappeihin, aprillipäivänäkään luota valkotakkeihin

oon kai liian tyhmä elää,
mut liian viisas tappaakseni itseäni

_MG_1668_MG_1670_MG_1699

helsinki, kallio ja kallion pikkuluukku. tietämättömille tiedoks, että vuokrasin siis kalustetun asunnon, että nää lippiskokelmat yms hienoudet ei oo mun omistuskamaa. . . . vaikka ton orangen pikkuvauveliinin ottais anyday
työpaikasta en osaa vielä kauheesti kertoa, ku kaks lyhkästä ns. tutustumispäivää takana. tänään ois tarkotuksena ollu olla ihan kunnon geiggi-ilta, mut mun ohjaajat on sitte kummatki oksennustaudis, joten sitä tässä odotellessa.

nuudelit kiehuun, kiitos kelan "avustusten" oon persauki. tai ainaki kohta ku käyn hakeen dropinistä obeyn nahkatakin.....

5 kommenttia:

  1. vau mahtavan näkönen kämppä!!

    VastaaPoista
  2. onks liian arkaa kysellä et minkälainen vuokra?

    VastaaPoista
  3. en ihan oikeesta varsinaisesta vuokrasta tiiä ku tosiaan vuokrasin tän vaan reiluks kuukaudeks, ja 550e tästä pulitti!

    VastaaPoista
  4. eiihää, olit joskus tullu iskee kommenttia siihen mun johonkin postaukseen, ja jotenki olin skipannu sit tän sun oman blogin linkkauksen. mut hei, tää on jujst jees! lämpeen.

    VastaaPoista